Verzendbeleid van Bergmann Electric B.V.
- Inleiding
Hartelijk dank voor uw bezoek en aankoop bij Eva-power.com. Bergmann Electric B.V. streeft ernaar u de beste verzendopties te bieden om uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken.
- Verzendwijzen en Leveringstijden
Vanaf 1 januari 2024 worden bestellingen die via Bergmann Electric B.V. geplaatst worden, afgehandeld vanuit lokale magazijnen. De leveringstijd bedraagt 3 tot 7 werkdagen.
Huidige Verzendlanden:
- Nederland
Verzendinformatie per Product:
Verzendlocatie |
Product |
Levertijd |
Verzendkosten |
Duitsland |
[[Naam -product-Power]] |
3-7 werkdagen (eerste levering verwacht vanaf 1 juni) |
Gratis binnen Nederland |
Duitsland |
[[naam – product-Mate]] |
3-7 werkdagen |
Gratis binnen Nederland |
Duitsland |
[[Naam-product-dongle]] |
3-7 werkdagen |
Gratis binnen Nederland |
- Verzendmethoden
Wij verzenden onze producten via pakketdiensten of expediteurs, afhankelijk van het type goederen in uw bestelling.
Belangrijke Informatie:
- Batterijen kunnen niet naar Packstations worden verzonden. Levering is alleen mogelijk naar een woon- of zakelijke adres waar de goederen persoonlijk in ontvangst genomen kunnen worden.
- Vanwege organisatorische redenen is het niet mogelijk om goederen op ons magazijn op te halen.
- Verzendvoorwaarden
- Gratis Standaardverzending:Gratis standaardverzending is beschikbaar naar Nederland.
- Expres verzending:Expres verzending is niet beschikbaar voor postbussen (PO Box) en APO/FPO-adressen.
- Verzenddagen:Bestellingen worden niet verzonden of bezorgd op weekenden of feestdagen.
- Verzendbevestiging:U ontvangt een e-mail met verzendbevestiging zodra uw bestelling is verzonden. Deze e-mail bevat uw trackingnummer(s). Trackinginformatie wordt binnen 48 uur bijgewerkt.
- Tracking:U kunt uw pakket volgen via de trackingplatform van de gekozen verzenddienst.
- Leveringstijden:Wij streven ernaar uw pakket zo snel mogelijk te bezorgen. Extra tijd kan nodig zijn bij problemen met de bezorgadres of douaneafhandeling.
- Vertragingen:Bij een hoog bestelling volume kunnen leveringen enkele dagen vertraging oplopen. In geval van aanzienlijke vertragingen zullen wij u per e-mail informeren.
- Niet Ontvangen Bestellingen:Indien uw bestelling na meer dan 21 dagen niet is aangekomen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via support@eva-power.com. Wij adviseren om binnen 180 dagen na de aankoopdatum contact op te nemen met onze klantenservice.
- Onjuiste Adresgegevens:Bergmann Electric B.V. is niet verantwoordelijk voor verlies van zendingen bij onjuiste adresgegevens. Zorg alstublieft voor een correct en volledig adres, inclusief huisnummer, om een succesvolle levering te garanderen.
- Veelgestelde Vragen (FAQ)
Vraag 1: Hoe wordt mijn zending verzonden?
Antwoord: Wij maken gebruik van internationale expressdiensten zoals DHL, EMS, FEDEX, USPS, en Amazon FBA als onze logistieke partners om Eva-Power producten te verzenden. Wij kiezen de verzendmethode die onze klanten het beste van dienst is op basis van onze eigen beoordeling.
Vraag 2: Ik heb meerdere artikelen besteld. Worden deze allemaal tegelijkertijd geleverd?
Antwoord: Wij streven ernaar dat al uw artikelen tegelijkertijd bij u aankomen. Soms worden producten echter afzonderlijk verzonden vanwege verschillende verzendopties afhankelijk van het type product. Zodra een artikel is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging via e-mail.
Vraag 3: Kan ik het afleveradres van mijn pakket wijzigen nadat het al verzonden is?
Antwoord: Helaas kunnen wij de verzendgegevens niet wijzigen zodra het product onderweg is.
Vraag 4: Wat moet ik doen als ik een ander product heb ontvangen dan wat ik heb besteld?
Antwoord: Neem alstublieft contact op met onze klantenservice via Support@eva-power.com.
Vraag 5: Hoeveel pakketten ontvangt de klant na aankoop van [[naam-product]]?
Antwoord: De VitaPower en VitaMate worden afzonderlijk verzonden.
- Bij aankoop van het 1 kWh-set ontvangt u 2 pakketten.
- Bij aankoop van het 2 kWh-set ontvangt u 3 pakketten.
- Bij aankoop van het 3 kWh-set ontvangt u 4 pakketten.
- Bij aankoop van het 4 kWh-set ontvangt u 5 pakketten.
*opmerking: dongle zit er als extra pakket bij
- Contactgegevens
Voor vragen of aanvullende informatie kunt u contact met ons opnemen via:
- E-mail:support@eva-power.com
- Website:eva-power.com